På grund av alla parkeringsproblem vi har haft på klubbens parkering, så kommer ett parkeringsbolag, som heter Aimo-park, att hjälpa oss ta itu med detta.

För att inte få böter så lägger man en kopia på sitt medlemskort i framrutan, på instrumentpanelen, väl synligt för parkeringsvakten.

Kontroll på bilar kommet att bli när vi öppnat upp den "gamla" infarten, och skylt kommer upp om att bilarna kontrolleras.

För att ta fram ditt medlemskort, gör enligt följande:

1. Gå in på Svenska Brukshundklubbens hemsida
  2. Klicka på "Mina sidor" och logga in med Bank-id eller mail och lösenord
  3. Klicka på "Medlem"
  4. Klicka på "Mitt medlemskap"
  5. Ladda ner och skriv ut ditt medlemskort.

Obs. Medlemskortet har ett utgångsdatum och behöver förnyas efter utgånget datum!

Har du inget medlemsskap?

Om du inte har ett medlemskap, kan du läsa mer om hur du blir medlem här.

Vid uthyrning

Vid uthyrning fås tillfälliga medlemskort, som ska skrivas ut och läggas på instrumentpanelen, i samråd med kontaktpersonen till uthyrningen. Vid uthyrning till en större tävling, med flertalet bilar utan medlemskap, så behövs detta påpekas till klubben så att Aimo-park inte kontrollerar bilar under den tiden.

Vid tävlingar och större evenemang

Vid tävlingar och större evenemang där flertalet bilar vistas på klubben, som inte är medkemmar, så kommer kontakt med Aimo-park tas i förtid så att de inte kommer ner och kontrollerar bilar under den nämnda tiden.